Dr.Zipe er baseret på et komplet unikt varemærke koncept, som står ud fra mængden. Unikke produkter med en unik marketings strategi har gjort dette varemærke respekteret og værdsat af både familier og erfarne skiløbere.
Design er blevet et kendetegn ved Dr.Zipes produkter og adskiller sig fra andre varemærker med mere attitude. Dekorerede goggles med bolte og kranier blev set som noget nyt og friskt da Dr. Zipe lanceredes i 2006. Intet andet goggle varemærke har siden da været så stærke i middelpris-segmentet som Dr.Zipe har været og er i dag. Måske ikke så mærkeligt at Dr.Zipe blev stemt som den bedste svenske sports brand efter kun et år på markedet!
Goggles er vores primære produkt i varemærket, men i de senere år har der også været freerider hjelme og solbriller. Varer der falder naturligt ind med produkt portfolioen i forbindelse med beskyttelse og sikkerhed.
Alle Dr.Zipe produkter leverer kvalitet, design og funktionalitet. Hvad der ydermere gør varemærket unikt, er at dets oprindelse og desgin udelukkende er svensk! Designet er unikt, dog universelt i den forstand at Dr.Zipe goggles passer sammen med mange hjelm-varemærker på markedet. Alle goggles er CE godkendt og opfylder kvalitets og sikkerheds krav.
Hovedmålgruppen for Dr.Zipe er hovedsageligt piger og drenge mellem 12-30 år, men kollektionen er meget bred og inkluderer goggles til alle aldre og ansigter. Vi har opnået noget meget unikt med positioneringen af Dr.Zipe, hovedsageligt for at tiltrække både elite skiløbere, som kræver det bedste og forældrene som vil købe goggles til hele familien.
Dr.Zipe er tilgængelig i de største sports butikker og mange uafhængige butikker i Skandinavien.
Dr.Zipe bliver distribueret og solgt i utallige andre lande og fortsætter med at vokse.